måndag, juli 03, 2006

Blivande trippelmoster

Jag är i min gamla hemstad. Vi hade släktträff i lördags. Pappa med syskon, barn och barnbarn. I år var vår gren av familjen representerad med alla. Det var jag, brorsan, båda syrrorna med sambos, Busen och Lillan och så Lillans blivande lillebror (?) i magen. Jag ska bli trippelmoster! Det var en trevlig sommarträff, som började med picknick i trädgården och slutade med Englandsmatch på två våningar.

Idag är det barnvakteri som står på agendan. Lillans dagis är stängt den här veckan, så mormor och jag har den lilla sötnosen här hos oss.

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Mysigt! Blir det lille Link som kommer nu då?! =)

Baba sa...

Prinsessmamman: Vi får se vad det blir. Knappt man ser nåt på syrran, trots att halva tiden gått...

Madame France: Ja. I år har jag sprungit på en hel del folk jag känner. Vissa gånger jag är hemma är stan helt främmande.