onsdag, juli 12, 2006

Glad överraskning

Jag sitter och slösurfar lite i väntan på att få användning för mina Party Feet-sulor från Scholl. Döm om min glädje och förvåning när jag hittade kommentarer som jag inte har sett förut. Jag brukar ha koll på om det trillar in några kommentarer på de tre-fyra senaste inläggen. Det här är ju inte en blogg som har 2000 besökare per dag och jag tror aldrig jag har fått mer än max 12 kommentarer på något jag har skrivit, så jag brukar märka när jag fått någon.

Det var roligt, för det var nya besökare också. Tack ska ni ha! Jag ville bara säga att jag har svarat nu.

3 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Har du inte ibockat så du får mail så fort det kommer en kommentar? Då slipper man missa inlägg!

Cissi sa...

Det har jag också, smart grej.

Baba sa...

Tack för tipset. Jag kanske fixar så jag har det.