tisdag, juli 25, 2006

Sommartid

Denna trötthet eller höga grad av avslappning är ett tillstånd som jag lever i om somrarna. Jag kan sova 8-10 timmar per natt och ändå ta en liten lur någon annan gång under dagen om jag känner för det. Visst handlar det i vissa fall om en förskjutning av dygnet. Då tänker jag närmast på nätter, eller snarare morgnar, när jag kommer hem efter 3... Men mängden sömn är ändå mer än under övriga året. Ett mysterium, men jag är glad att jag är förmögen att slappna av så bra.

Idag ska jag äta lunch med en kompis som arbetar (vad var det nu igen?). När ska vi ses, då? 11.30!!! Så jag har bara druckit kaffe idag. Vem orkar frukost så nära inpå lunch?

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Ja, visst är det härligt att kunna hoppa över några mål mat och ändå inte vara hungrig! Sen frukost, en fika på sjön och vips är klockan 7 och dags för kvällsmat!! Sommarlov är underbart!

Baba sa...

Uuuunderbart!