tisdag, januari 31, 2006

Om 22 timmar kanske...

Nåja, det blev inte drömlägenheten, men den näst bästa. Jag skulle egentligen inte skriva något här förrän jag skrivit kontrakt, men budgivningen verkar klar och jag är så glad fast jag inte ska ropa hej än. Sista motbjudaren (ha, roligt ord!) fick backa ur för mamma gick inte med på mer (vad syyynd). Det är en likadan lägenhet som den jag drömde om igår. Lite mer att göra i den, men mest yta och jag fick ett bra pris, så det har jag råd med.

Klockan 20.00 imorgon bör det vara klart. Nu behöver jag alla era tummar och tassar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt, GRATTIS!
Puss.

Morgondimma sa...

Du har dom fortfarande, allihop! Nappe tassar på knäna i sin iver att hålla tummarna *L* (har katter tummar Nää? Han håller en klo eller flera)

Anonym sa...

Håller mina!
Var är den någonstans?