tisdag, maj 01, 2007

Varning!

Nu är jag lack! Är det nån som vet hur man kan få bort den där irriterande explorervarningsrutan som ploppar upp varje gång man försöker skriva ho...det är så långt man brukar hinna (hotmail var det farliga ordet)? Den visar sig dessutom inte alltid. Finns det ingen funktion som är ungefär som "visa inte det här meddelandet igen"?

På tal om datastrul - som börjar bli min personliga specialitet - stod månaderna ute i högermarginalen på min blogg igår på italienska och en annan dag på engelska.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det Internet Explorer som visar meddelanden? Har du kanske aktiverat "Klassificering av innehåll" i din webbläsare eller någon annan säkerhetsinställning? Jag gissar bara, vet egentligen inget.

Om det har något med Blogger att göra så vet jag absolut ingenting eftersom jag bloggar i annat verktyg.Ville bara vara hjälpsam och medkännande. :-)

Baba sa...

Tacksam för alla tips! Ska kolla. Det är inte blogger i alla fall, för det är även på datorn på jobbet och närsomhelst när jag ska skriva hotmail.

Tina sa...

Det är nåt med den nya versionen av Explorer för jag har valt att inte installera den och har heller inga liknande problem.

Kolla vilken säkerhetsnivå du har. "Nätverks- och internetinställnngar" på Krontollpanelen på Startmenyn.