torsdag, maj 03, 2007

Silversalsa

Jag har salsat in mina silverglitterskor idag. Efter 1½ timmes dans kände jag ändå kläm i tårna, men det gör man ju med alla högklackade. Klacken behöver en ny sula också, för den som medföljde från butiken är bara en hårdplastbit som är livsfarligt hal. Guldskorna kanske hänger löst. Har inte bestämt mig helt ännu. Men de tog ett steg närmare att bli behållna i och med att silverskorna höll måttet.

Ur rent ekonomisk synvinkel - ytterligare en faktor att ta i beaktande när jag avgör guldskornas öde - kan jag meddela den första glada datarelaterade nyheten på mycket länge, nämligen att jag lyckats sälja mitt ickekompatibla RAM-minne på Blocket. Förlorade bara 300 och det kan jag väl ta då.

Dags att stänga av datorn och försöka komma ner i varv.

Inga kommentarer: