torsdag, januari 25, 2007

Mystisk känsla

Dagarna går. Veckorna svindlar till och går oerhört fort. Jag tycker tiden går mycket fortare när jag jobbar än när jag är ledig. Det är väl gott så.

Jag hinner inte blogga så mycket under veckorna och just den här veckan har jag känt mig lite lättirriterad och småfrustrerad och jag har en liten huvudvärk som ligger och trycker hela tiden. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Det brukar jag kunna. Jag kan härleda vissa saker och förstå, men inte nu. Det det skulle kunna vara är någon sorts startgropskänsla. Det känns lite som om jag står inför en massa saker, liksom på tröskeln, men jag vet inte till vad. Och i så fall borde jag känna förväntan. Jag tycker det är spännande med livet!

Jag får återkomma. Just nu är lunchrasten snart slut. Lev väl!

6 kommentarer:

"A Peaceful Warrior" sa...

Vi delar den känslan syster Baba! ;)

Baba sa...

Det känns bra att veta, Broder Sublim! :)

Morgondimma sa...

Hoppas det bara är bra saker på G.

Baba sa...

Hej, morgondimma, det var ett tag sen! Jag hoppas också på bara bra saker och så kan det mycket väl vara.

"A Peaceful Warrior" sa...

Hur är det med huvudvärken och irritationen? Bättre hoppas jag...

Ville bara säga också att jag läst en hel del av din blogg nu och jag gillar verkligen hur du skriver och uttrycker dig...väldigt "charmerande" läsning. ;)
Förresten har du numera fått en alldeles egen kategori hos mig...hm, ja du vet.
Trevlig helg önskas!

Baba sa...

Ja APW, det är bättre. Tackar som frågar.

Tack! Jag får små rosor på kinderna. Särskilt när jag såg min alldeles egna kategori. Trevlig helg på dig också!