söndag, februari 18, 2007

Under ombyggnad

Okej! Om du kliver in här de närmaste dagarna får jag be dig ha överseende med att jag håller på och bygger om lite. Just nu är det väldigt färglöst, men det ska bli ordning på det. Hav förtröstan! Det försöker jag ha. Jag kan inte garantera att du blir räknad heller, för min susnet-räknare verkar ha kommit bort i röran. Dessutom har text bestämt sig för att flyta ihop i gamla inlägg och strunta i mina kommandon om nytt stycke.

Förhoppningsvis lär jag mig lite mer om datorer av bara farten. Så var det ju med bilar. Tänk vad jag lärde mig om urladdning av batterier och lameller som osade under de år jag hade bil.

Å andra sidan gjorde jag mig av med dem...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där känner jag igen. jag har kämpat med min sida! Gjort om och gjort om. Gjort fel och raderat. MEN man lär sig! Sonen, han som kan data, han bara ler lite överseende!
Hoppas de går bra bland alla färgburkarna!

Baba sa...

Tack! Mest är det min dator som är väldigt långsam och inte vill som jag vill, men jag ska nog vinna i envishet!

"A Peaceful Warrior" sa...

Ser ju fint ut tycker jag...:)
Jag blev också inspirerad att göra om lite hehe.

Baba sa...

Glad om jag kan inspirera andra.

Din ser fin ut. jag har inte bestämt mig än, men det var lätt att ändra nu sedan jag uppdaterat!

"A Peaceful Warrior" sa...

Tack!
Jättebra med grupperingen av inlägg...
=)