torsdag, april 19, 2007

Slutkörd

Det här är tråkig och ouppiggande blogginfo, men jag måste få utlopp för känslan av att jag aldrig har varit så här trött. När jag ser mig i spegeln tittar någon som ser ut som en tvättbjörn tillbaka på mig. Fast den här tvättbjörnen har blanka ögonlock. Ingen Blutsaft, ingen salsa kan pigga upp min urlakade hjärna och min kraftlösa lekamen. Att jag fortfarande är vaken 21.03 beror enbart på att jag tvättar och min tvättmaskin behöver hållas fast medan den centrifugerar, vilket den borde börja med när som helst.

En tjej på salsan sa idag att jag såg annorlunda ut. Jag hänvisade till att jag hade uppsatt hår, men nu slår sanningen mig med full kraft. Hon har nog aldrig sett mig så här slut.


lånad från Wikipedia

3 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Åh åh det ligger i luften...

Måste vara så...

När jag vaknade i morse var jag tröttare än någonsin förut... nu i eftermiddag har jag legat på soffan och slumrat... helt orkeslös...

Vårtrötthet!? (eller för att skoja till det: vår trötthet?!) =)

Anonym sa...

Blev du inte liiite piggare av mms:et jag skickade igår då? =)

Baba sa...

Jaha du Prinsessmamman, det är nog så.

Jo, Soffi, Mosters syskonbarn kan pigga upp det mesta! :)