söndag, juni 18, 2006

Anspänning

Hur funkar man egentligen? Semestern är snart här och som ett brev på posten börjar kroppen spöka. Jag har den senaste veckan haft yrselanfall, illamående och en ovanlig oro i tarmkanalerna.

När jag pluggade på universitetet kom migränanfallet samma dag jag skrev sista tentan.

Förra julen började en huvudvärk som höll mig i ett järngrepp i sex veckor, tills jag sökte upp en kiropraktor som hittade gamla låsningar...som hon låst upp allt eftersom.

Det är väl något skumt jag pysslar med om min kropp får symptom så fort jag ges tid att känna efter. Eller när den sparar gamla grejer och låser dem i kroppen. Igår natt sov jag 10 timmar (jag som aldrig brukar kunna sova mer än 8) och sedan sov jag en timme till mitt på dan, när jag mådde som allra mest illa. Ska det vara så här?

Inga kommentarer: