lördag, februari 04, 2006

Snurr på hjärnkontoret

Min hjärna känns som om den blivit körd i mixer och hälld tillbaka.
+
Skallen känns som en nyskakad sån där boll med en liten stad och snöflingor i.
+
Hela huvudet jobbar på högtryck med att bearbeta allt det nya, men utöver det ska den klara av andra sysslor, som att sköta jobbet, sova och gå på belgisk ölprovning (riktigt läcker färg på väggarna hade de där förresten).
+
I kroppen pumpar adrenalinet. Jag är rosig om kinderna. På jobbet skrattar de åt mig, för jag går och ler hela tiden.
=
Men...jag är världens lyckligaste bostadsrättsinnehaverska!

3 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Lite som att vara nyförälskad... eller nyförlöst! Inget annat spelar liksom nån roll! Det är bara jag och min lycka!

Morgondimma sa...

Är sympati-glad!!

Baba sa...

Nyförlöst vet jag inget om, men lite kär känner jag mig allt!

Mogondimma, tack, jag är sympati-glad tillbaka eftersom du är fri nu :)