torsdag, februari 16, 2006

Köksstjälpen

Jag har precis kommit hem från IKEA, där jag använt deras fina köksplanerare.

Kökshjälp - tjena hejsan - snarare köksstjälp! Jag släppte verkligen loss och lade in så mycket skåp jag kunde i mitt lilla 3D-kök och sådana där fina lådor som man drar ut och ställer skafferivarorna i. Inte att förglömma ritade jag även dit vitvarorna (bland annat micro med inbyggd fläkt för 5496:-). Tjejen som hade hjälpt mig gick och hämtade utskriften...notan hamnade på över 34 000 och då var ingen rivning, montering, transport, målning, golv eller kakel inräknat.

Nu ska jag göra en variant utan fullt så mycket skåp och bara plats för vitvaror, som jag sedan köper på annat ställe. Ingen behöver kanske undra varför jag brukar vakna i småtimmarna, totalt oförmögen att somna om...

1 kommentar:

Prinsessmamman sa...

Behåll lådorna att ställa specerivarorna i! Det är oslagbart! Vi har under spisen och det är guld!

Har också varit på IKEA, på väg till Sthlm i onsdags och på väg hem idag!! Jag var den i familjen som uppskattade det mest! =)