söndag, februari 26, 2006

Förlåt mig, Mats Sundin!

Idag har jag varit på promenad i solen, sett Liljevalchs vårsalong, käkat på restaurang och fikat. Detta innebar uppoffringen att missa OS-hockeyn. Inte jättekul, men jag har faktiskt ett liv!

Skickade ett sms till syrran och frågade om det blev guld eller silver och HON (som inte är speciellt sportintresserad) blev helt upprörd att jag inte kollat på matchen.

Så nu funderar jag på att åka och hylla Mats Sundin och grabbarna på Sergels torg imorgon. Kan det gottgöra mitt uteblivna stöd under själva matchen?

5 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Jag tillbringade tiden för hockeyn med att laga mat, diska undan och sitta vid datorn. Satte mig framför tv:n när maken ropade "Nu tar finnarna ut målvakten". Då var det 1½ minut kvar... =) Hade heller inga planer på att åka till Sthlm idag. Andra firar så det räcker!

Anonym sa...

Var du där...!? Det hoppas jag verkligen.

Baba sa...

Jag var verkligen ledsen att missa matchen.

Soffi, förlåt, men jag orkade inte.

Anonym sa...

Måste för övrigt säga att nåt av det roligaste jag sett på länge va när Peter Forsberg dansade loss med Pagrotsky,..hahaha

Anonym sa...

evaj, jag håller med. Han hängde som en liten sprattelgubbe i Foppas armar. Riktigt kul! :-)