lördag, februari 18, 2006

Goooo lördag

Härlig morgon, precis som jag vill ha det!

Sov tills jag vaknade, även om det bara var till 7.55...

Långpromenad i snön och eftersom jag inte hade mascara behövde jag inte väja för flingorna.

Tvättid. Huset har fått nya tvättmaskiner. Det luktar ny bil (plast, gummi) i hela tvättstugan.

Tv:n står på med OS-sändningarna. Just nu blir det tyvärr inte medalj i skidskytte.

Snart ska jag äta lite lunch och sedan bär det av för att träffa båda mina systrar och Busen och Lillan. De kan vänta sig presenter och pussar från lilla bajsmoster!

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en perfa dag!!

Prinsessmamman sa...

Visst har det varit underbart snöväder idag! Var ju lika fint i går när vi gick på Skansen och det kändes nästan som jul (även om jag ser fram emot en sommar först!!)

Härligt med nya tvättmaskiner... vår läcker som ett såll så det börjar bli dags här också... =(

Baba sa...

Sara: Helt perfekt.

Prinsessmamman: Ja, Stockholm brukar visa sig från sin bästa sida för det mesta ;)