onsdag, februari 01, 2006

Mer info

Å, jag är så nöjd! Det är en liten 2:a med jättebra planlösning. Den ligger i söderläge - sol från åtta på morgonen till åtta på kvällen. Ingen insyn. Jag behöver tapetsera om rummet och måla sovrummet, men jag vill ju välja färg själv ändå. Köket kommer att behöva fixas på sikt, men det är ingen panik (jag är ju van vid sämsta standard). Badrummet är perfekt. Det finns tvättmaskin. Närmare stan. Jag fick ett jättebra pris. Jag kan cykla eller gå till jobbet. Jag slipper pendeltåget.
Tack alla som höll tummarna!

Sura hyresvärden idag: "Ja, du skulle ju sagt upp den igår för att det skulle gälla 3 månaders uppsägning från 1/2...om man ska vara riktigt noga." Jag tror jag dånar! Han förnekar sig inte. Jag kommer att skicka ett brev till honom och ett till Hyresgästföreningen när jag flyttar. han har fortfarande inte svarat på mitt mail, som jag skickade den 17/10 2005. Med lite tur blir han utsedd till årets sämsta hyresvärd!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad kul!

Prinsessmamman sa...

Som om de skulle ha svårt att bli av med lägenheten?!?!?! Finns väl en miljon människor som vill ha ett förstahandskontrakt så det lär nog inte vara några problem att få den uthyrd (skulle vara pga det dåliga avloppet då i såfall! =) )Lilla fru Ax kanske vill byta upp sig! Några gardiner du kan lämna kvar till henne kanske?! =)

Baba sa...

Syftar du på taxtanten? Vi är du med varandra, men jag tror nog hon trivs i din gamla lya.

Anonym sa...

Håller med prinsessmamman!GRATTIS till den nya lägenheten!