söndag, februari 05, 2006

Eftertankens kranka blekhet

Läste just föregående inlägg och när jag ser det så här svart på vitt kan jag lite grann förstå de som tycker att det är en skruvad grej att samla nummerplåtar. Eller, låt mig säga så här, några ger mig ett överseende leende och en huvudskakning, andra tycker att jag borde undersöka hjärnan (eller spärras in omedelbart). Nåja, jag tycker ju "whatever makes me happy", så är det med det.

Jag har lagt in några nya bloggare i min högerspalt. Hoppas det är okej!

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Det är helt ok! Och jag tror att det står helt ok till i huvudet på dig också, ang nummerplåtarna. Låt oss säga såhär:
Alla anledningar till promenader och motion är väl goda anledningar?!

Anonym sa...

Helt OK.
Jag känner ju som sagt fler som hålls med detta och bidrar dessutom med tips på bra p-platser där eftertraktade nummer synts till...

Kan inte se att detta är en sämre hobby än nå't annat och som prinsessmamman redan sagt - anledningar till promenader