onsdag, oktober 11, 2006

Fortfarande flax

Jag har fortfarande skrämmande bra flyt i mitt nummerplåtsamlande. Det måste bero på att jag går så mycket och kan ta omvägar via parkeringsplatser eller i lugn och ro hinner kolla parkerade bilar på båda sidorna av gatan.

Vissa nummer får jag serverade som små läckerbitar på ett silverfat. 414 idag till exempel. Den stod parkerad precis utanför jobbet. Vilken gåva till en yrkesarbetande, blodfattig kvinna! Men tänk om jag är med i The Truman Show och det verkligen är tillrättalagt...

2 kommentarer:

Tina sa...

Letade efter ett nytt Coop idag. Blev värsta omvägen och jag hittade det inte (borde kanske ha kollat upp adress o karta i stället för att chansa...). Men... på vägen hem så stod äntligen 229 vid trafikljusen bredvid mig!

Baba sa...

Trevligt att ditt urusla lokalsinne kan bereda dig glädje i livet...:)