torsdag, oktober 05, 2006

Fokus

Hur trött jag än är när jag kommer till min salsakurs så är jag alltid pigg när jag går därifrån! Jag har kommit fram till att förutom att man rör på sig till glad musik tillsammans med andra människor som tycker att det är en bra idé så är det också den perfekta avkopplingen eftersom man inte kan tänka på något annat. Det är tillräckligt mycket som det är med allt man ska tänka på för att det ska få plats med några bekymmer eller gammalt gruff från dagen.

Det är en skön känsla att upptäcka att det har gått 75 minuter utan att jag tänkt på något annat än salsan!

4 kommentarer:

Sabina sa...

Förstår hur du känner, jag känner likadant när jag dansar linedance, det är skit kul och timmarna går så fort, om man var lite irriterad innan så är det som bortblåst:)

Hittade hit från fröken bokmal!

Baba sa...

Kul med en ny besökare! Välkommen. Särskilt välkommet att du förstår mig så bra :)

Prinsessmamman sa...

Meditativt låter det som! Själv har jag blivit värre soffpotatis än nånsin... och det är så skönt! =)

Baba sa...

Ja, prinsessmamman, allt som funkar är bra! :)