söndag, oktober 15, 2006

Du är vad du bär

Efter bröllopet åkte jag hem och snajdade om till 40-årsfest! Det var en riktigt lyckad fest med massor av trevliga människor, ett strålande glatt födelsedagsbarn och mycket dans. Det fanns salsamusik bland annat.

Extra nöjd var jag med min nya top, som jag köpte förra helgen och som fått hänga i sovrummets gardinstång sedan dess, medan jag drömt om vad fin jag skulle känna mig på festen. Det gjorde jag också. Här kommer en grynig mobilkamerabild och ett förtydligande på den läckra färgen, fast det framgår ändå inte riktigt hur läcker den är. Toppen är ganska urringad också. Till hade jag svart kjol och sandaletter. Armarna brun-utan-solade jag på fredagkvällen. Värsta modebloggaren!

5 kommentarer:

Baba sa...

Tack! Jag med! Men det blev en lyckad satsning!

Anonym sa...

Ja, det blev den i alla fall. Kul!
Du var säkert sketa-snygg, tror jag!

Anonym sa...

Very nice! Hur gick det med sången/hostandet?

Sabina sa...

Snyggt:)

Baba sa...

Soffi, evaj och Sabina: Tack tack!

evaj: se föregående inlägg.