onsdag, mars 15, 2006

I love Busen

Jag är inte deppig, men trött på vintern, på att man måste ha mycket pengar för att göra om sitt kök, på att ett jättefint köksbord med två stolar redan var sålt när jag svarade på annonsen, på att så många jag känner har blivit singlar och lite annat.

Så jag ringde syrran och frågade om jag fick komma hem till dem på lördag och kolla melodifestivalen och gosa med Busen. Det fick jag! Busen har ännu inte fyllt 3, men är den enda nu levande manliga varelse som regelbundet säger att han älskar mig. Det räcker för mig!

När han hade varit hos doktorn så fick han ringa vem han ville för att han varit så duktig och då valde han moster Baba. Så smälter man ett mostershjärta!

3 kommentarer:

Baba sa...

Jag vet! Så in i bängen!

mitt fyrverkeri sa...

Oförstörda och underbara...åååååh..:)

Baba sa...

Ja, Busen är underbar!