måndag, mars 06, 2006

Betraktelser efter operation

Tjena! Nu är jag tillbaks.

Den här gången var både värre och bättre än förra gången. Själva ingreppet var värre, men återhämtningen har gått bättre. Jag sitter inte här framför dataskärmen med piratlapp för ögat! Lite förvånande att jag har sovit så mycket, men skönt.

Imorgon bär det av till jobbet med solbrillorna på näsan. Jag var en minisväng nere i affären idag och där glodde de på mig som om jag trodde A) att jag var nåt eller B) att jag blivit misshandlad. Hoppas att min pendeltågsflirt tycker att jag C) ser oerhört cool ut. Jag kan inte ha ögonsmink, men läppstift går ju alltid. Vi har inte setts på nästan 2 veckor...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka, modiga människa! Jag hör till de som tycker det är läskigt med rotande i ögonen. Skönt att det gått bra och självklart kommer alla att tycka att du ser cool ut!

Baba sa...

Du är så snäll! Det är skönt att vara tillbaka.

Prinsessmamman sa...

Låter skönt att vara utsövd... Kanske skulle satsa på en operation bara för att få sova efteråt! =) Fast å andra sidan se jag inte så dåligt... behöver bara ha glasögon när jag kör bil och går på bio!!