lördag, mars 10, 2007

Egendomliga saker

Jag ber om ursäkt Moster Mjölgumpa och Prinsessmamman, som båda givit mig samma utmaning. Jag har inte kommit in på min dator och nu när jag gör det så är det bara för att hänvisa till detta inlägg. Visserligen gällde denna utmaning ovanor och egenheter, men där har ni allt det egendomliga jag har att komma med. Jag gör fortfarande allt utom att titta under sängen innan jag går och lägger mig. Jag köpte en ny när jag flyttade förra året och den går nästan ända ned till golvet så ingen skulle få plats!

Jag utmanar inte 6 personer utan lämnar utmaningen öppen för alla som är intresserade :)

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Och jag hade tom kommenterat då... skäms på mig... men man kan ju inte minnas allt! =)

Moster Mjölgumpa sa...

Jag samtycker med prinsessmmman fast jag vill ändra det till att man inte kan komma ihåg något över huvudtaget.