måndag, mars 26, 2007

Uppkopplad igen!

Jag känner mig visserligen som Bambi på hal och tunn is, men jag har fått tillbaka min dator och än så länge verkar den funka. Den hängde sig naturligtvis med en gång när jag skulle installera mitt säkerhetsprogram, men nu så ska det väl vara lugnt. Jag får installera om skrivare och kameraprogram lite pö om pö, så den stackarn inte blir helt chockad.

En sak har jag lärt mig under datorfrånvaron i alla fall. Att jag ska begränsa tiden jag sitter här och ugglar. Det får vara nog med sådant nu. Jag ska börja köra som jag gjorde på den gamla goda modemtiden - skriva listor på de sidor jag behöver kolla, göra det och sedan logga ut och leva i verkliga livet den mesta tiden.

2 kommentarer:

"A Peaceful Warrior" sa...

Välkommen tillbaka tjejen!
Ja...det verkliga livet är bra att leva i. Frågan är vad det "verkliga" egentligen är? Något som jag undrar över varje dag.
Hoppas du mår bra annars.
//T

Baba sa...

apw: Tack! Det känns bra att vara tillbaka. I min värld är nog det verkliga lite av varje och där ingår även att vara uppkopplad. Man får akta sig för att bli beroende bara. Man kan få svåra abstinensbesvär :) Trust me!

Jag mår bra. Hoppas du gör det med!