torsdag, december 28, 2006

Året som gått

Ja ja, det är bara den 28 december, men jag har kollat in året som gått. Här är min lista med de bästa bitarna ur mitt 2006:

Bästa och mest oväntade köp: min bostadsrätt

Nyaste hobbyn: salsadansen

Bästa konserterna: framförandet av Brahms Ein Deutsches Requiem med min kör

Antal 40-årsfester: 3

Antal 50-årsfester: 1

Årets utlandsresa: till Prag

Största ögonblick som moster: jag fick ytterligare en systerson

Coolaste prova-på-grejen: bågskytte

Modigheter: åkt bakpå motorcykel, vågat älska, sjungit karaoke

Mest adrenalin alla kategorier: äventyrsbanan

Varmaste årstiden: sommaren, hösten och vintern

Sannaste klippet ur årshoroskop: "I augusti har du väldigt nära till kärlek och värme vilket gynnar alla sorters relationer. Men december är på alla sätt årets höjdpunkt - särskilt före Lucia gynnas kärleken." ur DV:s årshoroskop för 2006

Överensstämmelse med mitt tema för året, som var passion: jag är mycket nöjd. Se här vad jag skrev för ett år sedan.

Nytt tema för 2007: Jag återkommer inom några dagar. Måste suga på den karamellen ett tag till.


















Jag i röda jackan och tredubbel puls under äventyrsbanan!

2 kommentarer:

Tina sa...

Hm, vilken rolig lista! Kanske också ska fundera på nåt liknande. Verkar som att du har levt upp till ditt tema i år tycker jag! Du har varit en riktigt modig kvinna och prövat massa saker jag inte skulle våga! Go girl! Ser fram emot att läsa om 2007 års tema.

Baba sa...

Ta bara med de bra och roliga sakerna, så bleknar eventuella tråkigheter och jobbigheter alternativt blir svackorna som gör att man njuter desto mer av höjdpunkterna! Gott 2007 önskar jag för oss båda!