söndag, december 31, 2006

Gott nytt år!

Kära läsare av min blogg!

Jag vet att ni finns där ute, ca 10-15 om dagen. Ni lämnar inte alltid kommentarer. Ibland tycker jag att det är tråkigt, men jag vet hur det är, jag läser andras bloggar utan att kommentera. Ibland har man helt enkelt inget att tillföra. Eftersom jag nu vet att ni finns där vill jag önska alla ett riktigt gott nytt år! Jag är alltid lite förväntansfull inför ett nytt år, men det är jag i och för sig inför en ny arbetsvecka, en ny semesterperiod eller en ny dag också. Jag säger som i sången: bättre och bättre dag för dag.

Jag är inte riktigt färdig med att formulera årets tema än. Jag återkommer väl nästa år...hihi (lyckades man få med det gamla skämtet också)!

Kram på er allihop!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år Moster Baba!

Baba sa...

På dig med!

Anonym sa...

Gott nytt år! Jag kikar in ibland utan att lämna någon kommentar, men jag ska bli bättre på att lämna spår efter mig... :-)

Baba sa...

Detsamma. Jag ska också bättra mig. Det är de tiderna nu :)

Anonym sa...

Gott nytt du med, siz!

Puss & Kram!

Prinsessmamman sa...

Gott nytt år Baba! Hoppas ni hade det mysigt bland alla paljetter och all löjrom!

Baba sa...

Soffi: puss

Prinsessmamman: Ja då! Jag vann glittertävlingen och kusinen antal lästa böcker (för första gången någonsin, vill jag tillägga) :)

Lyckliga Grodan sa...

gott nytt år..

Baba sa...

Tack grodan! Lyckligt nytt år på dig :)