lördag, mars 31, 2012

Plötsligt händer det INTE

Jag kan inget om hästar och aktier så jag köper en trisslott då och då. På detta sätt hoppas jag någon gång kunna vinna en sisådär 100 000 kronor. Det är allt jag begär. Det behöver inte vara flera miljoner. För 100 000 skulle jag kunna fixa färdigt här hemma, resa och köpa mig lite snygga kläder.

Jag har som mest vunnit 100 kronor på triss och för dem köpte jag nya lotter som var utan vinst. Idag köpte jag fem lotter på ICA, för med ICA-kortet fick man den femte gratis. På dessa fem lotter vann jag ingenting. Inte ens 25 kronor till en ny lott.

Det kanske är dags att sätta sig in i det där med hästar i alla fall.

2 kommentarer:

Lakritsdraken sa...

Ja men det är ju precis så det är! Det händer bara inte. Jag försöker med Lotto emellanåt med samma resultat som du. För ett tag sedan vann jag faktiskt på Keno, hela två spänn. Jag brydde mig inte ens om att hämta ut vinsten.

Baba sa...

Haha! Det är tack vare oss förlorare de har några vinster att dela ut.