måndag, augusti 13, 2007

Frys-rys

Tidigare idag knatade jag iväg till biblioteket och lämnade massa böcker jag haft på sommarlån. Jag var g-e-n-o-m-svettig när jag kom hem. Därefter lagade jag mat och stod vid spisen, vilket inte precis gjorde mig svalare.

Men nu - alldeles nyss - tog jag en kopp kaffe, en bit mörk choklad och en förväntat bra deckare och satte mig ute på balkongen och frös!! Och jag tyckte det var riktigt härligt!!

(Okej, påminn mig om denna närmast euforiska upplevelse nån gång framåt oktober-november när jag går och fryser konstant!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, Baba. Säg inte så. Varmt ska det vara! Jag har inte gett upp hoppet om sommaren riktigt än...

Baba sa...

Okej, det blåser rätt rejält nu på eftermiddagen, men jag har inte heller gett upp hoppet om sommaren. Det var bara den där eländiga fuktvärmen som gjorde mig glad att få frysa lite :)