måndag, september 25, 2006

Skördetid

Om någon undrar hur det går med mitt nummerplåtsamlande så går det bra, men hur jag än kämpar ligger chefen 40 nummer före. Å andra sidan ligger pappa 100 nummer efter. Idag på väg hem såg jag 3 stycken 389:or! Så är det ofta. Som med mycket annat i livet kommer de i klump. Jag blir knappt förvånad längre.

Augustiskörden, nummer 358 till 373=16 stycken.
Septemberskörden hittills, nummer 374-389=16 stycken.
Det ser mycket lovande ut för septembers slutresultat eftersom jag vet var flera av bilarna på 390-talet "bor". Det är bara att gå och plocka dem!

3 kommentarer:

Tina sa...

Hm...min septemberskörd hittills är 3 nummer!

Baba sa...

Okej, antingen är jag bättre än dig på att hitta nummer eller så är du bättre än mig på att kolla andra saker...solnedgångar och snyggingar och sånt...Man KAN kombinera sån koll med nummerplåtskoll!

Cissi sa...

Eller också är ni knäppa båda två...;)