onsdag, september 27, 2006

Fascinerande

Det här är min blogg så jag fortsätter att berätta om mina fascinerande upplevelser i nummerplåtarnas fantastiska värld.

Igår behövde jag inte vänta tills jag kom hem till min gata, för på en annan gata i stan stod en röd liten 393:a och väntade på att bli sedd. Jag var inte helt säker först så jag blev tvungen att gå förbi och kolla bakplåten också. Annars räknas det inte (om jag inte är 100). Jag vände mig om, gick tillbaka och in på en annan gata stod 394 parkerad där. Bussen hem på kvällen hade den stora vänligheten att ha 395 monterad som sin registrering och i morse tog jag en liten genväg. På en vändplan där man egentligen inte fick stå stod en enda bil...396!

Vad ska jag göra med detta flow? Vad betyder det? Ska jag köpa en trisslott? Kommer jag att träffa mannen i mitt liv? Står stjärnorna i mitt tecken? Är det bara för att jag ska få ha lite kul?

4 kommentarer:

Tina sa...

Sorry, men du vet vad tur i spel betyder...

Vem stämmer man förresten om man inte har tur i kärlek men inte heller i spel (t ex ingen vinst på två fådda trisslotter)?

Baba sa...

Om du kommer på det kan du meddela mig så ska jag också lämna in klagomål! :)

Prinsessmamman sa...

Surfa vidare på lyckovågen! I 397:an kanske mannen i ditt liv sitter!

Baba sa...

Tack prinsessmamma! Jag håller tummarna för att han sitter i 400...har redan tagit numren fram dit.