lördag, september 09, 2006

Mitt kök

Äntligen kan man se mitt kök på nätet!

Efterbilderna är tagna ganska snart efter att köket blev klart. Ena luckan under diskbänken kom till exempel senare, eftersom den var specialbeställd. Kyl/frys och spis ska bytas så småningom-när penningpungen är fylld igen. Tavlor och en hylla över arbetsbänken har jag också tänkt mig, men gardiner struntar jag nog i.

Särskilt nöjd är jag med golvet, luckorna, kaklet (dock ej fogarna, som jag ville ha mörkare) och min lilla ekmöbel. Den köpte jag på blocket till samma pris som en av stolarna skulle ha haft som ny!

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

Gud så snyggt!!! När kommer du och fixar i mitt kök??

Prinsessmamman sa...

Det förstår jag att du ville göra om. Det nya köket blev mycket mer "Baba-igt". Jättefräscht!

Baba sa...

Morgondimma: Jag har bestämt hur jag ville ha det. Hantverket lejde jag bort... Jag är bra på andra saker än just riva ut diskbänkar och bredspackla :)

Prinsessmamman: Ja, visst blev det enhetligt och snyggt. Nu kan jag aldrig flytta härifrån...

Tina sa...

Det är ju så jättefint! Det ser verkligen elegant och på ett heminredningsmagasinsätt rent ut. Det märkliga är att det gamla köket inte ser hälften så "skabbigt" ut som jag tyckte att det var...

Baba sa...

Tina: Nä, jag vet! Jag skulle ha velat ha lite större skillnad på före och efterbilderna, men det ser helt okej ut.

Sandra: Den är i Nangiala nu :(