fredag, september 08, 2006

Red red wine

Pappa har varit här på en snabb kopp kaffe. Han har varit på kurs och skulle köra hem nu ikväll. Han har inte varit här sedan köket blev klart, så det var kul. (Bilder SKA snart komma. Jag har dem i datorn nu.)

Hur som helst fick jag en försenad 37-årspresent av honom och mamma. Jättefina kristallglas, som jag blev förtjust i när jag var hemma och sippade sangria i somras. Mamma hade köpt dem på Blocket, tror jag, och de hade tydligen inte hunnit fästa sig vid dem så nu fick jag dem. Perfekt anledning att knalla ner till Gullis (Gullmarsplan) och köpa lite rödvin. Jag blev helt plötsligt väldigt sugen på det...

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Tack för tipset! Får nog önska oss nya vinglas i julklapp. Våra känns så trista och billiga. Vore kul med nåt nytt!

Baba sa...

Du kunde få mina gamla, men det är IKEA och de ser ut som den fattiga kusinen från landet jämfört med mina gnistrande nya!

Det finns svarta vinglas har jag sett. Coolt.