söndag, juli 06, 2008

Väderdövöra

Hur kommer det sig att jag alltid missar vädret?!?! Är det bara jag?

Jag slog på tv:n en minut innan nyheterna och hörde dem prata om mobilsamtal och sms:ande i bilen och Almedalsveckan och sedan vet jag inte hur det gick till, men meteorologen sa att det var allt för honom och hej då. What the...

Det är samma varenda gång! Jag vet att det finns en massa väderprognoser på nätet, men jag vill ha nyheternas. Hur ska jag bära mig åt?!

Mitt konstruktiva förslag är att de höjer ljudet precis när vädret kommer, som de gör när det är en trafiknyhet på bilradion.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*gapskrattar*
Det är ju precis så det är!!
Man kan vänta sig igenom varenda ointressant liten nyhet men så fort vädret kommer så har hjärnan kopplat ifrån.
Du är inte ensam!

Prinsessmamman sa...

Känner igen det där! Zappade mellan tennis, en film och så förhoppning om väderprognos igår... Fasen vad det var svårt...

Baba sa...

Haha! Visste väl att jag inte var ensam. :)