torsdag, februari 21, 2008

Nummerplåtsfestival

722
Tisdag kväll, precis utanför en port jag skulle in i.

723
Onsdag eftermiddag. Den sista bil jag hinner se svischa förbi precis innan jag kliver på bussen.

724
Ca 40 sekunder senare samma eftermiddag med utsikt från bussen. Tre bilar senare kommer ytterligare en!

725
Torsdag efter jobbet. Svänger ut på gatan från jobbet och tittar direkt på första bilen som är en långtradare.

726
Torsdag eftermiddag. Utsikt från bussen.

Tre hållplatser senare står en till 725:a för säkerhets skull och när jag hoppar av på min hållplats står en 726:a där. Detta antagligen ifall jag skulle missat långtradaren och den från bussen...

727
På min alldeles egen gata.

Och gissa vad...? Jag vet var 728, 729 och 730 brukar hålla till.

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Jag har letat 102 i 10 dagar nu... =(

Baba sa...

Stockholm is the place to be... :D