söndag, februari 03, 2008

Ibland är inget riktigt bra

Någonstans ovan molnen var solen uppe mellan 8.37 och 16.07 idag. Trots dessa glada nyheter har jag haft en riktigt knasig söndag. Jag känner mig rastlös, irriterad och lite låg. Det känns som om det sitter en liten parasit och gnager på min ryggrad. Ingenting får jag ur händerna... Nä, det är inte helt sant. Jag har vikt tvätt, kollat Let´s Dance-repris på tv:n, diskat, varit ute och gått en timme, städat badrummet och bytt lakan i sängen så jag har inte varit sysslolös. Ändå känner jag mig sjukt rastlös. I morse sov jag dessutom tillräckligt länge för att det ska bli svårt att somna ikväll. Inget är riktigt bra.

Så kan det vara ibland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo, jag känner igen mig!
Fast man kommer på att man gjort en massa under dagen när man summerar så känns det ändå som om man inte fick nåt gjort. Beror det på att man inte gjorde det som man egentligen ville?
Skumt...

Baba sa...

Ja, så var det för mig igår, men idag är det måndag och solen skiner. Det känns annorlunda idag...kanske för att jag ska på salsakurs ikväll :)