lördag, januari 26, 2008

Varav hjärtat är fullt

Oops! Tiden går fort. Redan två veckor sedan jag bloggade...och jag som tyckte jag hade börjat komma igång igen.

Det som tar det mesta av tiden som blir över efter jobb och före sömn är fortfarande salsa salsa salsa. Min vanliga kurs har inte dragit igång än, men denna veckan var det öppet hus och prova på-klasser. Jag har provat cha cha cha och body isolation/foot work. Ingen av dessa klasser kommer jag dock att kunna gå den här terminen, men jag ska gå tjejsalsa och latinmix (blandning av olika latindanser som cha cha cha, cumbia, bachata och merengue). Så dansar jag socialt på torsdagarna och ikväll blir det också salsa.

Pratade med mamma i tisdags på väg till kören och hon undrade om jag fortfarande sjöng! Hon tycker nog bara jag pratar om salsan nu för tiden och, ja, varav hjärtat är fullt... Men jo, vi ska sätta upp Mozarts rekviem nästa höst. Dessutom går jag en annan kurs också (grafisk design), så man kan säga att jag är lite upptagen...

...men jävligt glad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jösses, hur hinnér du med allt!
Jag som tycker att dagarna bara rusar förbi och jag hinner inte med nånting känns det som..
Men det låter i alla fall hur kul som helst det du gör!
Ha det gott!

Baba sa...

Vad ska jag svara på det? I´m a crazy woman! :) Man får passa på så länge man inte har man och barn som hänger en i hasorna ;)

Prinsessmamman sa...

Ingen brist på tidsfördriv där inte! Själv har jag börjat styrketräna lite för att rädda det som räddas kan!! =)