söndag, januari 06, 2008

Januaripromenad

Sex dagar in på det nya året och imorgon är det dags att börja jobba igen. Jag tog en långpromenad förut i ett försök att se till att jag åtminstone är fysiskt trött inför nattningen ikväll, eftersom jag "råkade" gå upp först 10.30 i morse...

Säga vad man vill, men det märks faktiskt att det är liiite ljusare på eftermiddagarna. Det låg snö också och jag mötte flera rödkindade barn med snow racers. Spåren av deras framfart syntes på aldrig så små slänter utefter min promenadväg. Nu låter det som om det regnar och jag tänker inte ens gå till fönstret för att få den misstanken bekräftad.

Här får ni istället en fin bild från mobilkameran. Tagen ca 15.45 i eftermiddags.

2 kommentarer:

C sa...

Back in business: www.frokenbokmal.blogspot.com

Baba sa...

Och i samma veva försvann du från Facebook. Klarar du bara en sajt åt gången...hehehe?