lördag, augusti 19, 2006

Magi?

Något magiskt har hänt på min arbetsplats och jag tror inte att det endast är våra svinganden i träden som varit utlösande faktor. Kanske ligger ett elektriskt moln över oss precis just nu, för folk har börjat göra saker. En har köpt båt. En har köpt motorcykel. Och jag har åkt motorcykel (fast inte med hon som köpte sin igår).

Jag hade inte så mycket dödsångest. Ingen alls faktiskt. Försökte mest koncentrera mig på att slappna av och hänga med i svängarna (i dubbel bemärkelse). Det var närmare midnatt och inte så mycket bilar ute, lagom kallt och härligt.

Vilken är min nästa utmaning? Come on bara. Jag är på!

3 kommentarer:

Cissi sa...

Läskigt det där med att hänga med i svängarna, tycker jag. Hela min kropp skrek bara "håll emot i svängarna" när jag testade...

Tina sa...

Som tonåring tyckte jag att det var kul och spännande. Nu har jag insett hur farligt det är och därmed tycker jag också att det blivit läskigt. Börjar väl bli gammal...

Baba sa...

Det kändes farligt och det var svårt med svängarna. Jag har inte för avsikt att hålla på och åka mycket efter det här. Ville bara prova!