söndag, maj 07, 2006

Slit & släp

Det har varit städdag - eller föreningsdag som ska låta mer positivt - i bostadsrättsföreningen. Det var kul att prata med grannar, kratta kottar och sopa trottoarer. Slängde också lite skräp i en container och åt grillad korv till live-banjoband.

För övrigt har jag den här helgen handlat alldeles för mycket kläder för pengar som jag inte har. Dessutom (vilket är tur med tanke på pengarna) kommer jag att lämna tillbaka det mesta. Ett utomordentligt bra tips, som jag fått av en av mina småbarnsmammakompisar. Går ut på att man sliter åt sig något i varierande hög grad av panik och provar ordentligt hemma. Min panikgrad var ganska hög i och med att det bär av till Prag i veckan och jag inte har varken shorts, knickers, high water eller piratbyxor.

Någon kommer att sova gott inatt...

Inga kommentarer: