måndag, maj 01, 2006

Look-alike

Haha! Jag är inte jätteförtjust i alla tester man kan göra på nätet, men på www.myheritage.com kan man scanna in sitt foto och se vilken kändis man liknar. Det var riktigt kul! Jag var naturligtvis inte nöjd första gången (trots att jag då liknade Annette Bening till 71%) utan provade säkert 10 olika foton. Här är resultatet:

På 3 träffar: Molly Ringwald

På 2 träffar:
Diane Keaton
J.K. Rowling
Demi Moore
Jennifer Garner
Julianne Moore
Debra Winger
och
Oscar Wilde!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju skitkul!

Molly håller jag faktiskt med om.

När jag testade blev det bland andra (över 70 %): Hilary Swank, Penelope Cruz Brooke Shields, Eva Mendes och Nicky Hilton???

Lilla Z blev Shirley Temple och Reese Whiterspoon! Ha, ha, ha.

Anonym sa...

Hahaha

Jag blev 75% Alyssa Milano, Eva Mendes.
74-73% Calista Flockhart, Gwen Stefani, Grace Kelly.
Tyvärr va jag också lik Gary Oldman och hela 52% Lenin. Det ni!

Morgondimma sa...

Tjena, Oscar *S*

Tina sa...

Det var jättekul!

Blev flera, som jag tycker, vackra, men okända kvinnor... (Kajol, Bipascha Bash, Bebe Neuwirth)

Med hög procent och som jag känner till(över 70%):
Tia Carrere, Holly Marie Combs, Sigourney Weaver, Sarah Michelle Gellar, Nicky Hilton (ja soffi, jag också!), Greta Garbo.

Tyvärr fick jag två, TVÅ, träffar på Eminem!!!???

Cissi sa...

Hallå, vilket humbug! Jag körde säkert fem foton och fick olika träffar varenda gång, inte ett enda namn som dök upp igen... Vad har jag för kameleontutseende? Bäst tyckte jag träffen var där jag liknade både Carl Lewis och Serena Williams...

Prinsessmamman sa...

Har fröken bokmal negerblod i sig tro? Med den blonda manen! =) Nu ska jag testa mig själv! Sedan länka, om det funkade bra! =)

Prinsessmamman sa...

Hmm... Justin Timberlake... !??!?! JUSTIN TIMBERLAKE?!?!?! Måste testa fler foton!! =)