lördag, april 22, 2006

Uppe före tuppen

Vaknade klockan 06.00. Det gör väl ingenting egentligen, men jag ska bort ikväll och då kunde det vara av intresse att vara utvilad. Alldeles strax ska jag gå på min första morgonpromenad i de nya omgivningarna. Skönt för hjärnan att få se något nytt. Dessutom skiner solen!

Lite senare (när affärerna har öppnat) ska jag köpa kakel till mitt kök. Det artar sig, men en viss stökighet har infunnit sig på mina 43,5 kvm...Jag kan leva med det, för det kommer att bli jättefint!

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

tänk va många bra nummerplåtar som kommer att bo i ditt nya områd!!

Cissi sa...

Är det dejt night??!!

Baba sa...

Sandra och Fröken Bokmal: ganska stor middag. Man kan ju hoppas på en nice bordskavaljer :)

Morgondimma: du anar inte! Jag har redan insett vilken nummerplåtspotential området har. 3 311:or igår!

Prinsessmamman sa...

Hur har det varit i kväll då? Nya, fräscha span?

Baba sa...

Se nyaste inlägget och gråt!