fredag, april 14, 2006

Rörigt

Nu har jag sovit i min nya lägenhet i sex nätter, varav två i min splajders nya, underbara säng och en på madrass i hallen (!) när mina föräldrar fick prova sängen. Jag har bott in mig ganska bra, tycker jag, men jag har FÖR MYCKET möbler. Någonting måste väck och det lutar åt att mitt snygga, braiga dubbelskrivbord får flytta tillbaka till mamma och pappa på obestämd framtid. Inget kul, men man får inse sina begränsningar.

Internetuppkopplingen funkar ju också bra!

Trots röran, som delvis beror på att jag måste ha allt köksgrejs nedpackat tills renoveringen är klar, är jag supernöjd.

4 kommentarer:

Morgondimma sa...

Härligt, vet inte vad man säger men drar till med Glad inflyttning *L*

Prinsessmamman sa...

Blir det ett nytt kök menar du!?!? Heja heja!

Vad ska du med skrivbord till? Räcker väl med ett litet datorbord eller ett stort köksbord!!

Baba sa...

Morgondimma: tack! Jag är jätteglad.

Prinsessmamman: Ja, det blir ett nytt kök. Och du har uppenbarligen inte sett mitt fina skrivbord. Hur stort köksbord tror du jag får in egentligen...? 70x70 har jag nu :)

Prinsessmamman sa...

Beror förstås på hur stort kök du har...