torsdag, november 23, 2006

Självplågare

I mörkaste november när jag som allra mest saknar någon att kura ihop mig med, någons famn att krypa in i och någon som håller mig varm om nätterna då får jag för mig att lyssna på Lugna Favoriter. Hur ond får man bli mot sig själv? Det absolut värsta är de snuttiga hälsningarna som folk ringer eller mailar in till sin "lilla pussgurka" eller "älskade pojkvän". Då blir jag lika hatisk som jag blir när folk hånglar i tunnelbanan mitt framför näsan på mig. Det är bara fint när det är på film...eller möjligtvis om det är jag som får hånglas!

Jag är just nu grön med röda ögon och det ryker lite om huvudet.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Oj då det låter inge vidare, sluta lyssna på lugna favoriter och börja lyssna på mix megapol ist.
roligt å uppiggande:)

Försök ha en trevlig helg//S

Baba sa...

Det LÄR jag ha! Personalfest ikväll och intensivkurs i salsa i helgen.

Jag bytte kanal ganska omgående när jag fick grönt ansikte :)