tisdag, januari 31, 2012

True Blood - The Complete First Season

Äntligen har jag börjat se första säsongen av True Blood. Med en takt av två till tre avsnitt åt gången har jag nu bara en dvd kvar innan jag måste låna de andra säsongerna. Jag får lite Twin Peaks-vibbar, fast ändå inte.

Alla jag känner gillar Alexander Skarsgårds rollfigur Eric bäst, men jag tycker Bill är ett snyggo. 173 år gammal, tittar mycket under ögonbrynen, har polisonger och gillar att ligga nedgrävd på kyrkogårdar. I övrigt en sympatisk man. Inte helt olik Mr. Darcy, undantaget kyrkogårdarna.

4 kommentarer:

Heléne sa...

Känner du igen Bill från gamla kaffereklamen då?!!

Baba sa...

När du får oväntat besök, eller vad?!

Baba sa...

Hehe, han var snygg redan som 24-åring men ännu snyggare idag.

Heléne sa...

Cappuccino? Café au lait?! :)

Och jag håller med! Snyggare nu!