fredag, juni 27, 2008

Much ado about nothing

Har du kanal 9?
Gillar du Shakespeare?
Älskar du romatiska komedier?
Tycker du om vacker miljö och landskap?
Njuter du av fin musik?
Smäller du nästan av när du ser en rasande, svartögd, ond, bredbent Keanu Reeves?
Eller en god, stilig Denzel Washington?
Anser du att Kenneth Branagh och Emma Thompson fortfarande borde vara gifta?

Då måste jag ödmjukt anbefalla eder att se Mycket väsen för ingenting/Much ado about nothing ikväll. Den är från 1993 och hade jag en inspelningsbar dvd skulle jag spela in den och förvara den tillsammans med Stolthet och fördom i versionen där Mr Darcy spelas av Colin Firth.

Så det blir ingen salsa för mig ikväll...fram med popcornen!

5 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Ja! Den är så bra! Fast det är fotboll på vår tv i kväll...

Baba sa...

Eh...på min med. Du är två dagar efter och måste ändå hyra den på dvd ;)

Prinsessmamman sa...

Har sett den flera gånger dock så jag är nog nöjd ett tag till! =)

PGW sa...

Den är underbar! Jag har den på video men måste snart köpa den på DVD för videobandet är slitet ...

Baba sa...

Och inspelad i Toscana och så mycket Shakespeare man kan önska. Jag älskar fångvaktaren! Han är riktigt äcklig och rolig :)