tisdag, mars 11, 2008

Livet

Ibland är man extra mycket uppe i livet och orkar inte alltid skriva om det också. Det betyder inte att jag inte kommer på blogguppslag hela tiden. Min hjärna har två halvor - den ena tänker på blogguppslag, den andra kollar bilnummer. Jag vet inte vilken del jag hinner salsa med...benen förmodligen. Syskonbarnen bor i hjärtat och jag har begåvats med förstående vänner.

Idag har jag en ledig dag och försöker hinna ifatt mig själv lite i ekorrhjulet, sakta ned lite. Strax ska jag dricka kaffe och senare är det årsmöte i kören, vilket jag tror att jag lugnt kan gå på eftersom jag inte hört från nån valberedning.

Jag vill skriva. Det är inte tal om att lägga ned bloggen. Jag vill säga hej till alla tappra som klickar sig hit dagligen för att kolla om jag rör på mig! HEJ!

I´ll be back!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej själv! :)

Jag kommer sitta här och vänta tålmodigt även om det dröjer mellan inläggen!

Ha det bäst!

C sa...

Hasta la vista, sa han väl också, den gode Schwarzeneggereggeregger...

Prinsessmamman sa...

Ja, vi trogna som tittar in i förhoppning om nya inlägg kommer tillbaks och tillbaks och tillbaks... Ibland är det stiltje, ibland 3 om dagen. Jag vet!

Och dessa förb.. nummerplåtar... Tog månadens ranson på 8 dagar men nu när jag ska fortsätta står det still... =(

Baba sa...

Hej hej och tack för glada tillrop!

Btw - tog 736-743 (8 st) på ett dygn torsdag-fredag förra veckan. Mitt rekord hittills.

Prinsessmamman sa...

Mitt rekord är 6 på 80 minuter. Lördagen efter tog jag 6 på 110 minuter...