söndag, september 09, 2012

Glatt bankkonto - ledset lyckokonto

Igår åkte jag till Liljeholmen, för att shoppa i gallerian där. Jag tänkte mest titta, eftersom jag inte gått i affärer på hela hösten, men jag skulle titta extra efter vanliga svarta långbyxor och en mittemellanjacka. Metodiskt jobbade jag mig igenom alla klädbutikerna. Det var i och för sig trevligt, men vanliga svarta långbyxor fanns ingenstans. Efter tre timmar åkte jag hem med ett par tajts och en flaska vin.

Varför är det på detta viset? När jag inte ska ha något, då hittar jag massor.

2 kommentarer:

Lakritsdraken sa...

Ha det någonsin varit på något annat sätt? Så fort man behöver något så går det inte att hitta och alltid när man är utfattig så hittar man massor. Det är samma med kärlek...

Kram!

Baba sa...

Ja, det är så typiskt!! Man får inte leta, liksom. Kram