onsdag, november 02, 2011

Snuttigt

Jag har två tv-program i veckan, som jag ser om jag är hemma: "Ensam mamma söker" och "Bonde söker fru". Ändå retar jag mig hela timmen det pågår och "Bonde söker fru" är nog värst.

Det är reklam. Det är blänkare om vad som ska komma i avsnittet. Sedan en snutt program. Därpå en snutt om vad som kommer efter pausen och så reklam igen. Efter reklamen en snutt av det som komma skall. Så en snutt program, o. s. v....

Oerhört tröttsamt, snuttifierat och inte så mycket här och nu, men vad gör man inte för kärleken?

2 kommentarer:

Heléne sa...

Vi laddar ned från swetv och slipper all reklam! Underbart! Vi följer med glädje de program du skrev om tillsammans med Robinson (sista avsnittet idag... snyft...) och en massa annat!!

Baba sa...

Då kanske du kan tala om hur många minuter faktisk programtid det handlar om :D