torsdag, mars 31, 2011

Cava en casa

På säljjobbet jag hade fick vi champagne på fredagen om vi sålt över 100 "rutor".


Idag är det torsdag och jag dricker spansk cava för att fira ett och annat:

Jag har köpt en ny, större lägenhet. Jag har därefter sålt den nuvarande med bra vinst som kan gå in i det högre lånet. Jag har avslutat mina tio första spanskalektioner och gjort ett test. Det är inte rättat än, men utan att skryta kan jag säga att det var lätt. Jag åker på en drömresa till Portugal och Spanien om två veckor. Jag har kommit fram till att flamenco är min nästa dans.

Life is good!


Salud!

3 kommentarer:

Baba sa...

Hatar när blogger trycker ihop all min text, trots styckeindelningen som jag gör, och jag inte vet varför eller hur jag ska fixa det. *morrar*

Lakritsdraken sa...

Wow! Vilka roliga saker du har på gång! Härligt! :)

Baba sa...

Tack Pernilla!
Nu har jag försökt redigera om inlägget, med ännu ett oönskat resultat...