måndag, februari 01, 2010

För 385:- snygga skor, tack!

Dessa Clark´s i mjukaste mjuka skinn och med lite uddspets och rosa foder en bit ner inuti skon är nu mina. Snygga klackar. Knappt använda. Inköpta i London av en trevlig storfotad kvinna, som gick med på att träffa mig i Gamla Stan för affären. Vi sparade packning respektive porto och fick ett trevligt möte. Pris 113:-


Jag har älskat sönder mina snygga Ecco-boots. De var omklackade 5-6 gånger, tårna pekade uppåt, skinnet var avskavt. Jag har använt dem ändå hela vintern. Hur skulle jag kunna slänga skorna som Busen kallade Babas häxskor (för 4-5 år sen)? Jag har inte hittat en värdig efterträdare...förrän en dag! Exakt mina skor, 41:or istället för 42:or. Som nya. Jag låg på budknappen den sista minuten och fick dem för 272:- inklusive frakten.
Tradera, så klart!

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Grattis till ditt fynd!! :)

Baba sa...

MinA fynd om jag får be :) Jag älskar skorna, men själva rövarpriset är det allra bästa. Vilken kick!

Susanne sa...

I like!! Nu saknas bara lite barmark, så kan du strutta omkring och vara tjusig bäst du vill. B-)

Baba sa...

Ja, de är för precious att tas ut i snödrivor och salt!