tisdag, oktober 23, 2007

Aldrig aldrig

Man ska aldrig säga aldrig!
Skam den som ger sig!
Tredje gången gillt!

Att jag är en vän av Blocket och Tradera har väl inte undgått någon som följt min bloggkarriär. Jag tycker det är en schyst tanke att låta saker få gå i återvinning istället för i soptunnan. Har man tur så kan man tjäna en hacka också.

Just nu har jag flyt. Min (i och för sig älskade, men av utrymmesskäl omöjliga) läsfåtölj med fotpall har varit ute på Blocket i två hela tvåmånadersperioder. I söndags lade jag ut den för tredje gången...och bara några timmar senare ringde en kvinna och frågade om den blivit såld. Det var den inte då, men nu är den det! Jag fick ca 2 kvm ny golvyta och 500 spänn!

Igår lade jag ut två grejer på Tradera. Inom en halvtimme hade bud lagts på båda!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hmmmm man kanske skulle prova det där med tradera......

Har provat blocket, första gången gick det jätte bra, men nu när jag satte in en annons så blev inget sålt även fast jag tyckte att ena skåpet va riktigt fint.....

så kan det gå.

Ha en trevlig dag//S

Baba sa...

Ja, man får prova sig fram som sagt. Tradera är lite pyssel med att förstå sig på, men när man väl satt sig in i det går det bra.

Jag är en usel bloggare nu för tiden, men det är skönt att se att det finns en och annan besökare kvar :)

Ha en trevlig dag, du med!